Rust en ruimte

Het effect van werkplekorganisatie en timemanagement is het ontstaan van rust en ruimte. Het belangrijkste is echter dat de kwaliteit van werk en leven toenemen.

 

De resultaten voor de cursist en daardoor voor het bedrijf zijn legio:

    • overbodige zaken zijn verdwenen
    • beschikbare informatie is up to date
    • tijdverlies door zoeken is verdwenen
    • het gevoel geleefd te worden is opgelost
    • ad hoc zaken leiden niet meer tot achterstanden en stress
    • prioriteiten stellen en “nee” zeggen is eenvoudig
    • het is niet langer nodig de 1001 dingen, die gedaan moeten worden, te onthouden
    • achterstanden zijn weggewerkt en kunnen in de toekomst voorkomen worden
    • er is meer tijd voor kerntaken
    • de onderlinge samenwerking verbetert
    • cliënten kunnen beter en sneller geholpen worden
    • ’s avonds, op vrije dagen en in het weekend doorwerken is niet langer nodig
    • werkdruk en stress verminderen
    • ziekteverzuim vermindert
    • burn-out klachten verdwijnen
    • etc.